Sunday, June 5, 2011

The incredible shrinking of Gunnar.

I do not know if I have told this, but my friend here at the home, Gunnar, wants us to call him Big-Gunnar, he really is one of the smallest people I have ever known, and I thought at the beginning that he was being ironic, but he claims that he was about "7 feet tall, at least" not too long ago, and that it probably is something in the food at the retirement home that has caused him to shrink, and that the government is behind this, as their plan is to make us, old people, use as little space as possible in todays society when we get old. When he first told us this, he suspected the mini cabbage to be the source, and for the next couple of weeks, the ones of us who still can think, (and therefor do not completely believe Big-Gunnar), ate all the mini cabbage we wanted. I have asked him if he next time can blame something else, maybe the apple pie.

Mini cabbage.

Apple pie.

Gunnar.


Well, this is not Gunnar, it is his shoes and summer hat, he was sleeping when my grandchildren visited me, so we will try to take a picture with him in it next time, he is also much shorter in reality than this.

Anyway, we all shrink when we get older, that is just a fact,
Have a nice Sunday!

F.W.G

8 comments:

  1. Hei! Håper du har en fin kveld, og at Gunnar ikke har krympet ennå mer! Jeg må bare si at jeg koser meg med å lese bloggen din! Det er sjeldent jeg finner en blogg som jeg synes er verdt å følge med på - men innleggene dine har fått meg til å gapskratte og le, samtidig som jeg blir rørt til tårer av enkelte fine visdomsord.
    De gamle er eldst, alltid!
    Tusen takk for fin lesning! Kommer til å følge med fast her fra Østerdalen!
    MVH Bjørn Henrik Johansen

    ReplyDelete
  2. Helt enig med Bjørn Henrik her, fantastisk blogg. Gledelig å se at deler av den eldre befolkningen nåkan spre tanker og visdom også på internett:)

    ReplyDelete
  3. Ja, dette var i sannhet en flott blogg! Jeg blir oppriktig glad av å lese det du har skrevet, og synes du virker som et utrolig godt menneske. Keep up the good work!

    ReplyDelete
  4. Fornøyelig og hyggelig lesning :)) Gleder meg til fortsettelsen om Gunnar sin krymping, og også Sagaen om den fargeblinde maleren ! Hilsener fra Helgelandskysten, og Lisbeth

    ReplyDelete
  5. Skriv mer om Gunnar!!

    ReplyDelete
  6. Ah, so many nice Internet people, Hello all!

    Hei Bjørn Henrik Johansen!
    Det var utrolig snilt og hyggelig sagt, ting kan være veldig fint selvom man blir eldre hele tiden.
    Ha en skikkelig fin mandag,
    F.W.G

    Hei Jørgen Hoff!
    Tusen takk for pene ord, det er hyggelig om man kan få dele ting som gleder en med flere,
    Takk for at du leser,
    F.W.G

    Hei!
    Jeg tror ikke jeg er noe spesielt godt menneske, men jeg er heldig som har mange spesielt gode mennesker rundt med, og nye fine på Internett!
    Takk igjen,
    F.W.G

    Hei Lisbeth!
    Jeg vet, uten å virke dum, så gleder jeg meg til hva som skjer hele tiden, man holder seg yngre ved slikt!
    De beste hilsener til Helgelandskysten og Lisbeth,
    F.W.G

    Hei!
    Gunnar er min beste venne her, så han er nok alltid med håper jeg.
    Ha en fin dag,
    F.W.G

    ReplyDelete
  7. Du er herlig! Fantastisk flott blogg, eg ler og kosar meg glugg ihjel :)

    ReplyDelete
  8. Hei Annah!

    Det var veldig hyggelig sagt, tusen takk!

    Ha en fin tirsdag,
    F.W.G

    ReplyDelete